К основному контенту

Про автора

     Білик Тетяна Олегівна


Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.
Факультет: Початкова освіта, дошкільна освіта 
Курс: 1 (магістратура)
Група: 1 МБ ПДЗ
E-mail: tanab280@gmail.com    

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Лабораторна робота 1

Контрольні запитання 1. Чи можна ототожнювати поняття «комп’ютерна технологія навчання» та «інформаційна технологія», відповідь обґрунтувати. Ні, не можна, тому що: Інформаційна технологія – це узагальнююче поняття, що описує різні методи, способи та алгоритми збирання, зберігання, оброблення, представлення і передавання інформації, а комп’ютерна технологія навчання - це поняття, що описує суто комп'ютерні методи, способи, алгоритми зберігання, оброблення, представлення і передавання інформації за допомогою комп’ютера. Фактично одна є підвидом іншої. 2. Які перспективи розвитку Інтернет, як ці перспективи можуть вплинути на навчальний процес ВНЗ? Перспективи розвитку мережі інтернет фактично безмежні. В майбутньому, вже стає реальністю поява вживлених комп’ютерних пристроїв в організм людини, які зможуть підключатись до всесвітньої мережі і використовуватись для передава ння інформації, можливо навіть для завантаження її в мозок людини. Це може с...

Творчі завдання

  Представити власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності: В процесі підготовки до уроку : вчитель може зробити електронну презентацію в Power Point дозволить зробити яскраву та цікаву презентацію, м ожливості використання мережі Інтернет на уроках полягають в наступному: вільний пошук інтернет-ресурсів по заданій темі; вивчення конкретного інтернет-ресурсу по методичним вказівкам вчителя; використання інтернет-ресурсу в якості дидактичного засобу на уроці; пошук інформації в Інтернеті може супроводжувати такі види навчальної роботи, як: написання рефератів, збір матеріалу по темі, ілюстрування своїх текстів матеріалами з Інтернету. Підчас проведення уроку : Можна використовувати наступні форми проведення уроків: презентація, дослідження, віртуальний експеримент, лабораторна робота, тематичний проект, електронна вікторина, контроль знань, факультатив, мережевий проект, індивідуальне навчання, консультації. Можливі інші форми пр...