К основному контенту

Творчі завдання

 Представити власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:
В процесі підготовки до уроку : вчитель може зробити електронну презентацію в Power Point дозволить зробити яскраву та цікаву презентацію, можливості використання мережі Інтернет на уроках полягають в наступному: вільний пошук інтернет-ресурсів по заданій темі; вивчення конкретного інтернет-ресурсу по методичним вказівкам вчителя; використання інтернет-ресурсу в якості дидактичного засобу на уроці; пошук інформації в Інтернеті може супроводжувати такі види навчальної роботи, як: написання рефератів, збір матеріалу по темі, ілюстрування своїх текстів матеріалами з Інтернету.
Підчас проведення уроку: Можна використовувати наступні форми проведення уроків: презентація, дослідження, віртуальний експеримент, лабораторна робота, тематичний проект, електронна вікторина, контроль знань, факультатив, мережевий проект, індивідуальне навчання, консультації. Можливі інші форми проведення занять: мережева гра, «віртуальна екскурсія», прес-конференція, творчий звіт, дистанційні олімпіади, телекомунікаційні проекти, Веб-квести та ін. Ресурси Інтернет можна використовувати  для підвищення своєї кваліфікації, наприклад, за допомогою мережевих методичних об’єднань, віртуальних педагогічних рад, дистанційного навчання, участі у мережних проектах, Веб-квестах та ін.
В процесі роботи над проектом:Пошук  психолого-педагогічної та наукової літератури в електронних бібліотеках  по даній темі; використання онлайн-ресурсів математичних обчислень; можливість доступу до всесвітніх наукових видань фаху, які не видається в Україні.
З метою підвищення кваліфікації: спілкування та обмін досвідом із закордонними колегами в режимі онлайн,це також пошук та використання розробок всесвітньо відомих вчителів, перегляд бібліотек онлайн.
В позаурочній роботі: Створення власного веб-сайту, де учні зможуть знайти інформацію кожної теми. Проведення веб-квестів.

Віртуальні екскурсії у віртуальному музеї, виставці:
https://travelask.ru/united-kingdom/london/muzey-viktorii-i-alberta - Музей розмістився в просторій будівлі в Південному Кенсингтоне, зведеному спеціально для нього. Будівництво цієї будівлі почала королева Вікторія, а її чоловік Альберт активно підтримував розширення колекцій музею, що спочатку називався Музеєм виробів і Музеєм декоративного мистецтва. Незабаром після переїзду експозиції в нові стіни музей дістав сучасну назву. Вже зовні будівля вражає своїми розмірами, а також нарядністю парадного входу : білий камінь контрастує з основним будівельним матеріалом - червоною цеглиною, фасад прикрашає ряд арок і барельєфів, згори парапет вінчає різьблена вежа, а над барочними дверима встановлена статуя Альберта. Мені здалося, що переді мною не музей, а справжній палац : просторий, світлий, величний, ще і розташований в одному з найпрестижніших районів міста.
https://city-adm.lviv.ua/news/culture/271235-mer-lvova-ohlianuv-vystavku-tvoriv-marii-prymachenko - У творчості Марії Примаченко (1909−1997) органічно поєдналися витоки українського живописного та поетичного фольклору. Художниця, спираючись на неперервність традицій і досвід кількох поколінь народних митців, виробила свій мистецький стиль, у межах якого — нескінченні варіанти декоративних, орнаментальних і жанрових композицій. Послідовно утверджуючи невичерпну віру в добро, любов до всього прекрасного, вона створила власний світ образів і символів — органічний сплав нового й традиційного. В основі творчого методу мисткині переважають дитяча безпосередність і простота відображення, дивна фантазія і незглибима народна мудрість.
Тест https://docs.google.com/ 
Дорожні знаки 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Про автора

     Білик Тетяна Олегівна Освіта:  Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Факультет:  Початкова освіта, дошкільна освіта  Курс:  1 (магістратура) Група: 1 МБ ПДЗ E-mail : tanab280@gmail.com    

Лабораторна робота 1

Контрольні запитання 1. Чи можна ототожнювати поняття «комп’ютерна технологія навчання» та «інформаційна технологія», відповідь обґрунтувати. Ні, не можна, тому що: Інформаційна технологія – це узагальнююче поняття, що описує різні методи, способи та алгоритми збирання, зберігання, оброблення, представлення і передавання інформації, а комп’ютерна технологія навчання - це поняття, що описує суто комп'ютерні методи, способи, алгоритми зберігання, оброблення, представлення і передавання інформації за допомогою комп’ютера. Фактично одна є підвидом іншої. 2. Які перспективи розвитку Інтернет, як ці перспективи можуть вплинути на навчальний процес ВНЗ? Перспективи розвитку мережі інтернет фактично безмежні. В майбутньому, вже стає реальністю поява вживлених комп’ютерних пристроїв в організм людини, які зможуть підключатись до всесвітньої мережі і використовуватись для передава ння інформації, можливо навіть для завантаження її в мозок людини. Це може с...